SOLIDARITETSTANKEN – Ny skribent i ST =0)


Tänk att det som verkade bli en av de ledsnaste dagarna i mitt liv som bloggare helt plötsligt vänts till … ett mirakel känns det som…

Aftonbladet blogg går under idag och därmed vår bloggs begynnelse.

Men ”miraklet” består i att en bloggare som jag flörtat skamlöst med ända sedan tankens tillblivelse med en stark vilja att få denne satiriker/ironiker till vårt gängs genomtänkta stridsbataljon för att kämpa bort Alliansen, har ÄNTLIGEN sagt JA!!!

Denne bloggare får börja försiktigt och ta det i sin egen takt. Vilket passar under rådande omständigheter, med litet lösa boliner.

Personligen så tycker jag att det fungerat bra att ha det lite friare. Jag har kunnat koncentrera mig på att skaffa in fler bra skribenter så vi blir så omväxlande och spännande som jag tror kan vara bra för läsarintresset, men med så respektabelt innehåll att vi kommer att tas på allvar.

Dessutom har jag börjat att registrera oss på olika mätare och läsaranalytiker, för att öka våra ringars kraft i vattnet. Jag tror att min ”bebis” börjar växa ur storlek femtio och räknar med att nå storlek 68 innan årets slut och jag kommer göra mitt yttersta för att så ska ske.

Sedan vad den storleken innebär… lär visa sig… när vi alla lärt oss denna nya portals alla hemligheter och kryphål…

Inte alla de satsningar jag gör kommer att lyckas så som jag vill och drömmer, men jag försäkrar er alla, att jag kommer slita livet ur mig för att så många som möjligt av dem ska ge goda frukter…

Låt mig presentera vår nye medarbetare:

GHOSTOPINION och det inlägg där jag ÄNTLIGEN lyckades!

Varmt välkommen Ghost!

2 Responses to “SOLIDARITETSTANKEN – Ny skribent i ST =0)”


  1. 1 ghostopinion juni 30, 2011 kl. 8:02 f m

    Tack för det vänliga välkomnandet. Jag hoppas att något lite kunna bidra till insikten att vi behöver ett annat Sverige och en annorlunda värld. Vi lever i en skändlig samtid, skändlig och onödig eftersom en annan världsordning är fullt möjlig.

    • 2 HEMIMAMMA juni 30, 2011 kl. 8:12 f m

      Nu är du inlagd som författare och om och när du känner att du vill så utökar jag dina befogenheter =0)

      Du kommer att bidra med en synnerligen skarp och listig tunga… minns att jag följt dig i ett år… så jag känner dig =0)

      och du har fullständigt rätt, vi lever i skändliga tider… på MÅNGA plan!

      Hemikram


Kommentera

SOLIDARITETSTANKEN

Bloggarna på denna sida står var och en för innehållet i sina inlägg, och alla som skriver behöver inte ha samma åsikt i alla sakfrågor. Alla inlägg skall hålla en god och saklig ton.
.
Uppgifter bör i största mån verifieras med länkar.
.
Bloggarna har inte rätt att bli alltför personliga.
.
Bloggtroll, personliga påhopp, näthat eller andra icke adekvata kommentarer kommer inte att släppas fram. De som vill kommentera bör därför hålla sig till ämnet, för att kunna upprätthålla en seriös diskussion.
.
Gemensamt för alla som skriver på denna sida är att vi bl.a. värnar om alla människors rätt att få leva under goda förhållanden.
.
Vi är alla personer med åsikter åt vänster, och gör gemensam sak med att få den borgerliga regeringen bortvald 2014.
.
Bloggen är alltid öppen för fler intresserade skribenter som vill bidra till förändringarnas vindar. Vi kan aldrig bli för många. Vi söker bloggare med hjärtat till vänster, som vill ingå i vår gemenskap.
.
Vi vill återuppliva Solidaritetstanken, för alla människors lika värde och rättigheter... Gästskribenter är också välkomna med en förfrågan om att få deltaga med inlägg.
.
Alla skribenter på denna blogg har möjligheten att vara med och föra en dialog utifrån inläggen.I de fall en kommentar önskas besvaras av specifik skribent, så skall frågan riktas direkt till den avsedda.
.
Välkommen till en öppen debatt!

ARKIV

'
The Rainforest Site

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 15 andra följare

BLOGGSTATISTIK

  • 28,094 BESÖKARE

